Om te beginnen is het belangrijk om de reden van jouw eetgedrag te kunnen herkennen. Ga bij jezelf na wanneer en hoe jij jezelf verliest. Dit herkennen is al een grote stap. En belangrijk om verkeerde keuzes voor te zijn.

Iedereen heeft een eigen eetgedrag. Heb jij jouw eetgedrag onder controle? Zo niet neem het dan serieus. We moeten bewust worden van onze triggers. Welke soort eter ben jij?

- controle - dieet-eter - zelf criticus - comfort-eter - opstandige eter - Bourgondiƫr

Daarna zoek je die motivatie. Die super belangrijke reden waarom jij iets aan je gewicht/voeding wilt gaan doen. Dit is het meest confronterende onderdeel. Maar erg belangrijk om weer even naar terug te kunnen gaan als het even lastig wordt.

Al gevonden? Gaan we nu beginnen met jouw plan. Hoe fijn is het om het bovenstaande even los te kunnen laten. Want nu gaan we loslaten en werken aan die betere leefstijl.

Een programma gebaseerd op totale vetverbranding en spierbehoud/opbouw. Jij leert door herhaling. Wij hebben het plan al voor je uitgeschreven. Met gezonde voeding en lekker koken.

In de eerste week voel je je al veel energieker. Je merkt dat het heerlijk is zo bewust bezig te zijn met je keuzes.

Het begin is gemaakt! Elke week sta je weer een stukje sterker. We gaan knallen en laten je niet los totdat jij je doelen bereikt hebt.

En geloof me. Die weegschaal wordt elke week leuker !
Meer vertellen we je graag met een lekker bakje koffie bij ons in de praktijk!